شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

من هنوز یاد نگرفتم چطوری زندگی کنم. دلم یه جوریه. یه حسایی دارم. نمیفهمم. اولا که یه ویژگی هست که رو نرومه و باید عوضش کنه و اصلا قبول نداره که این ویژگی رو داره و این منو اذیت میکنه. دوم اینکه اصلا نمیدونه چطوری و کی باید چیکار کنه. این اصلا خوب نیس. من دوس ندارم اینجوری باشه. 

دور و برم پره از ادمای متخصص. و من هرروز به این فکر میکنم که چرا من تخصصی ندارم. همسر هر روز به من باداوری میکنه که تو, توی زبان خیلی متخصصی ولی برای من کافی نیس. اپلا که توزبان هم همیشه خیلی جای پیشرفت هست. ثانیا, من میخوام یه مهندس متخصص باشم.من خیلی تو زندگیم اشتباه کردم. الان سی و یک سالمه و میبینم هیچ تخصصی ندارم. و این اذیتم میکنه. میدونم دیر نیس واسه دستیابی به اهداف. میدونم اگه همین الان اراده کنم میتونم هررشته ای بخونم یاهرچیزی یادبگیرم ولی اولا, دقیقا نمیدونم چی میخوام. ثانیا,  خیلی دست دست میکنم واسه اون چیزایی که میخوام. من باید هدفمندتراز این حرفها باشم

  • ۹۵/۱۰/۲۴
  • شا دان

نظرات (۷)

به به خانم مهندس
اول فکر کردم روان شناسی خوندی
حدس می زنم مث من بیشتر از بعضی دانشجوهای روان شناسی مطالعه داری.من کلی یونگ و فروید خوندم که دوستای روان شناسم نخوندن!
پاسخ:
اره. علاقه اس دیگه. و واقعا هیچی بیشتر از شناخت ذهن بهمون کمک نمیکنه
  • خانم خوشبخت خانم خوشبخت
  • درمورد لارج بودن بابام، آره اونا هیچی برای ما کم نمیزارن،، حتی نمیزارن شوهرم هزارتومن توخونه ما خرج کنه، با اینکه شیش ماهه هروز خونه ماست و با ما زندگی میکنه.
    اما در مقابل خانواده خودش بخصوص مادرشوهرم انگار فقط به فکراین هستن که ازش بکَنَن.
    مثلا مادرشوهرم وظیفه اوهست که برای من سرویس طلا بخرن!! اما خود شوهرم خرید چون گفت که بابام نداره!!
    وقتی که رفتیم سرویس پسند کنیم همونجا مادرشوهرم گفت میخوام النگوهام رو عوض کنم! بقیه پولش رو شوهرمن بده!!!
    بجای اینکه کمکش کنند تو ازدواجمون اینکارا رو میکنه.

    مشکل اینجاست که شوهرم گوشش پیش خانوادشه که چی میگن!
    اصلا نمیتونه به خواهرشو مادرش نه بگه.
    پاسخ:
    این بده که نتونه به اونا بگه نه. ولی چیزی که مهمتراز همه است اینه که تو رو نتونه وادار کنه کاری که دوست نداری انجام بدی.م
  • این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
  • کافیه با خودت رو راست باشیو بهش فکر کنے
    پاسخ:
    دقیقا یعنی چی؟
  • خانوم شین
  • واقعا اگه ندونیم چی می خوایم آزار دهنده ست ..





    پاسخ:
    اوهوم
    زندگی کردن سخته!
    پاسخ:
    نه حالا دیگه در این حدم
  • این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
  • اصلا هم رک و راست نباش:/
    پاسخ:
    متوجه منظورت نشدم عزیزم
    من متخصص هستم و چند ساله برنامه نویسی میکنم اما همیشه میگم چه فایده داره وقتی که نتونی درآمد خوب داشته باشی. ولی دوستم زبان تدریس می کنه و درآمد خیلی خوبی داره.
    همه انگار دنبال اون یکی چیزی هستند که ندارند!
    پاسخ:
    الان خیلی از برنامه نویسا خوب پول در میارن. هم از تدریس برنامه نویسی هم با پروژه ه گرفتن و هم کار کردن توی شرکت‌های معتبر.یه جار کار میلنگه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی