شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

همه چی قاطی شده

این روزا بدجوری داغونم.

یه کاری رو شروع کردم که الان واسم خیلی سنگین شده.به خاطر خودم شروعش نکردم حالا باید به خاطر اون هدف روز اولم تا آخرشو برم.

تا دلتون بخواد هم پروژه ریخته رو سرم.تنها کاری که به ذهنم میرسه اینه که بشینم دونه دونه موهامو بکنم.

خیلی درب و داغونم.

از همش بدتر اینه که بازم مجبور بشم اون حرف دکتر شریعتی رو تکرار کنم:چه بگویم با...

تازه اینایی که گفتم همش نیست.یه جریان جدید رو شروع کردم.امیدوارم که اشتباه نکرده باشم.

و هنوز نتونستم فراموش کنم.

  • ۸۶/۰۲/۱۰
  • شا دان

نظرات (۱)

می فهمم چی می گی. امیدوارم کارات رو به خوبی انجام بدی توی جریان تازه هم موفق باشی . یک عالمه احتیاط کن لطفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی