شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰

هرچی بیشترمیگذره بیشتربه این نتیجه کیرسم که باید برم سرکار. مثلا نشستم تو خونه به این بهونه که کلی پیشرفت کنم. کلی مطالعه. وکلی اقدام برای ادامه تحصیل و راه اندازی کسب و کارو....

ولی الان که ساعت یازده و هفده دقیقه است همچنان کاری نکردم. یکم خونه رو مرتب کردم. یکم خرید کردم و بعد هم اشپزی. تنها فرقی که با مامان بزرگم دارم اینه که اون موقع انجام کاراش تلویزیون روشن میکنه من پیمزلر فرانسه. البته تنها فرق نیس. ایشون تو سن ۷۰  سالگی میتونه از درخت بالابره و من...

بعله. ایشون بیسواده و من فوق لیسانس

ای بابا

  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • شا دان

نظرات (۴)

  • روزالی پیرسون
  • سلام...شرمنده اما من با کسانی تبادل لینک می کنم که مدتی در وبلاگم نظر گذاشتن...
    پاسخ:
    لینک مهم نیس. پیشنعاد میکنم همه ی دوستام به لینک دگردیسی سربزنن
    آخی... کار خیلی خوبه منم فوق لیسانسم اما دانشجوام و دنبال کااار
    پاسخ:
    عزیزم. امیدوارم خیلی زود تو هم  تو موقعیتی قرار بگیری که دوس داری . و من نیز و سایرین نیز
  • روزالی پیرسون
  • ازتون ممنونم...
    البت این کارایی هم که گفتین کم کاری نبودنا!! خودشون کلیه!
    پاسخ:
    دم شما گرم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی