شاد میگویم

شادمانم

شاد میگویم

شادمانم

شادمان باش

  • ۰
  • ۰


دیشب من یه مشکلی داشتم


روی مقالم داشتم کار میکردم و اندنوت ارور میداد


بیشتر از دو ساعت


بعد یه لحظه یادم اومد که نوی قانون جذب میگه گه وقتی چیزی میخوای باید باور کنی که اون اتفاق افتاده و رهاش کنی


من یه لحظه فکر کردم که پاشم چای درست کنم به این نیت که تا اب جوش میاد اینم درست شده من واسه استراحت چای میخورم


تا قبل اینکه اب جوش بیاد درست شد


و حدود ده دقیقه بعدش کلا تموم شد کارم ایمیل زدم رفت


اصن عجییبه همه چی



  • ۹۵/۱۰/۱۳
  • شا دان

نظرات (۱)

  • بالای آسمان
  • الحمدلله
    پاسخ:
    عجب!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی